Thursday, March 3, 2011

keSATRIAku yang terHEBAT (=

Di dunia ini tiada apa yang tidak mustahil.Segala-galanya mustahil.Itu mengikut kehendak Allah SWT dan kekuasaanya.
Bagiku,kesatriaku adalah dirimu <Teman2> ,aku sayangkan kamu semua.Kaulah,orang yang selalu membuatku berasa gembira. Bab kata pepatah...
You LAUGH,I LAUGH.
You SMILE,I SMILE.
You JUMP OUT THE BUILDING,I say...
"Poor you,must be hurt =___=" 

Apa-apa pun,saya hanya bergurau je =) . Jangan marah.Eh2,keluar dari topik pula.Sebenarnya kesatriaku yang sebenar adalah teman... saya x) uhhu~ ILY so much! :* muach! ngee~

Warhh,,,bosannya.Saya masih dalam proses pembelajaran untuk membuat BLOG ini,jika tak berapa cantik,maaf ye ;) , huhu.Follow lah kepada yang tak follow lagi ya! ByTheWay, today.. 3/3/2011 adalah hari jadi AMIR IZZAT dan kebetulan pula saya pergi ke kedah setelah pulang dari sekolah. C: huhu! Mari nyanyi sikit lagu untuk diaa....~ngee!~
Happy Birthday To You~
Happy Birthday To You~
Happy Birthday To AMIR IZZAT~
Happy Birthday To You~ 



Follow tau ! Jangan tak follow pula atau buat2 lupa

0 Komen:

Post a Comment

\